Půjčovna nářadí nemůže bez reklamy na Internetu prosperovat


Pamatujete se na papírové telefonní seznamy s názvem Zlaté stránky? Na počátku devadesátých let to byl spolu s inzerentními novinami prakticky jediný zdroj informací o profesních činnostech. Další možností bylo vyvěšovat plakáty na nárožích nebo nechat tisknout reklamní letáky do poštovních schránek. Tyto postupy však byly poměrně málo efektivní, protože poskytovaly pouze strohé informace, a lidé museli objednávat služby buď osobně, anebo to prostě „risknout“ a zajistit potřebnou záležitost výhradně telefonicky. Neexistovala možnost vidět již realizované projekty a mít hlubší vizuální přehled o činnosti firmy.

sociální média

Jednou ze služeb veřejnosti v té době byla i půjčovna nářadí, zejména elektrického. Zákazníci ovšem neměli přímou možnost prohlédnout si na webových stránkách pronajímané nářadí, museli se spolehnout na výdejní okénko a obsluhující personál. V současné době se však situace výrazně změnila a půjčovny nářadí již mohou nabízet zákazníkům mnohem kvalitnější služby.

půjčovna nářadí

Jestliže se i vy chcete přidat mezi půjčovny nářadí, měli byste tedy sázet na profesionálně zpracovaný web, ošetřený SEO pro vyhledávače, přehledný s produktovými fotografiemi a popisem nářadí, případně s rezervačním systémem, kde si vaši zákazníci mohou sami vybírat a zarezervovat to, co potřebují.

Součástí tvorby webu by také mohla být reklama na sociálních sítích TikTok https://www.seoconsult.cz/ppc-reklama-pro-tiktok a na jeho konkurenční síti Pinterest. PPC reklamy https://www.seoconsult.cz/reklama-na-pinterestu se starají o příliv nových klientů a spolu se SEO působí jako významný reklamní mezník, který mívá vyšší akční potenciál, nežli reklama v médiích. Bez reklamy nemáte šanci získat větší počet klientů a právě ta internetová má dnes velkou váhu a stálou platnost. Navíc jde o reklamu cílenou, která se lidem nevnucuje podobně, jako přerušení televizního vysílání mnohdy nechtěnými reklamními spoty.